The Joy of Life
Tłumaczenie wyzwania The Joy of Life.
Oryginalne wyzwanie by simelune.
Wyzwanie The Joy of Life pozwala graczom wypróbować różne aspekty gry, jednocześnie pozostawiając nieco wyobraźni na potrzeby opowiadania historii. Ma to służyć jako opcjonalny przewodnik, a nie konieczność przestrzegania go co do joty.
Możesz pominąć dowolne pokolenia lub zignorować niektóre „wymagania” dla pokoleń według własnego uznania, ponieważ niektóre wykorzystują rozszerzenia. Po prostu zmień historię tak, jak chcesz. Nie panikuj, jeśli nie osiągniesz celów, to ma być zabawa!
To wyzwanie wykorzystuje mody, aby stworzyć (miejmy nadzieję) unikalne doświadczenie dla każdego gracza. Wszystkie mody zostaną podane w odpowiednich momentach! Jeśli zainteresowanie będzie wystarczające, mogę spróbować stworzyć wersję tego wyzwania, która nie wymaga modów.
Nie musisz przestrzegać żadnych zasad – graj jak chcesz. Osobiście zalecam unikanie używania cheatów, gdy tylko jest to możliwe, ale nie powiem, że nie możesz!
* Jeśli posiadasz dodatek Razem raźniej, zalecam przechowywanie „skarbu” każdego pokolenia w pudełku z pamiątkami, które można przekazywać między pokoleniami! Prawdopodobnie można to również osiągnąć za pomocą dowolnego przedmiotu w grze, który ma system przechowywania, lub po prostu trzymając „skarby” w rodzinnym ekwipunku. Przyda się to za kilka pokoleń.
* Tylko jedna z generacji wymaga zdobycia przedmiotów kolekcjonerskich, ale jeśli chcesz, możesz skompletować kolekcje związane z każdą generacją. Oto lista wszystkich kolekcji.
Propozycje modów:
Wszystkie światy są mieszkalne + Zmiana parcel
Relationship & Pregnancy Overhaul
Lista zostanie zaktualizowana, jeśli znajdę więcej propozycji modów.
POKOLENIE 1: PIEKARZ
(przyp: wyzwanie powstało przed najnowszymi akcesoriami)
Rozwałkowywanie ciasta, mieszanie lukru, tworzenie arcydzieł za pomocą rękawa do wyciskania zawsze sprawiało ci radość. Większość dnia spędzasz na przygotowywaniu nowych kreacji w kuchni, rozkoszując się zapachem pysznej szarlotki pieczonej w piekarniku. Marzysz o tym, by wszyscy znali twoje imię i mówili „te babeczki są najlepsze, jakie kiedykolwiek jadłam!”.
Aspiracja: Dowolnie
Cechy: Smakosz, wybierz resztę. Kup cechę Handlowiec
Umiejętności: Pieczenie
- Sprzedawaj swoje wypieki! Niezależnie od tego, czy będzie to „sprzedaż wypieków” na podwórku (mod do wydarzenia sprzedaży wypieków tutaj), czy też stworzenie własnej piekarni! Możesz kupić budynek piekarni, sprzedawać z domu (mod), wszystko zależy od ciebie!
- Opcjonalnie: Osiągnij 10 poziom w karierze piekarza (mod).
- Randki w ciemno są twoim najlepszym przyjacielem w tej generacji (mod RPO lub Simda)! MUSISZ mieć dziecko z kimś, kogo spotkasz na randce w ciemno (może to być przypadkowa ciąża lub może twój sim miał szczęście z romansem!). Jeśli chcesz, możesz poślubić tego sima, ale nie jest to wymagane.
- Upiecz coś świątecznego na każde większe święto! Polecam książkę kucharską Littlebowbub’s Grannies lub Oni’s Food Mod, aby uzyskać więcej opcji.
- Organizuj najlepsze przyjęcia dla swoich dzieci, pełne pysznych ciast i smakołyków!
Rekomendowane mody:
- A-Dough-Able Cupcake Maker od RVSN
POKOLENIE 2: KUCHARZ
Dorastanie przy pysznych wypiekach było jednym ze sposobów na rozbudzenie zainteresowania gotowaniem, a rodzice zawsze cię do tego zachęcali! Twoje umiejętności kulinarne rozkwitły, gdy byłeś nastolatkiem i miałeś tylko jeden cel: zostać sławnym szefem kuchni. Ciężko pracujesz, aby osiągnąć to marzenie.
Aspiracja: Mistrz kuchni
Cechy: Ambitny, wybierz resztę resztę. Kup cechę-nagrodę „Mistrz grillowania” (przyp. punkty aspiracji)
Umiejętności: Gotowanie i Wykwintne gotowanie. Co najmniej 4 poziom miksologii. Wszelkie wymagane umiejętności z kariery.
- Osiągnij poziom 10 w karierze Kulinarnej (gałąź Szef Kuchni), otwórz restaurację (osiągnij poziom 3 gwiazdek w restauracji) LUB zostań niezależnym szefem kuchni (mod).
- Musisz osiągnąć co najmniej 3-gwiazdkowy poziom sławy, w końcu jesteś sławnym szefem kuchni.
- Miej „kontrowersyjny” związek. Umów się na randkę/ weź ślub z innym celebrytą (może ma złą reputację?), wejdź w związek z kimś, kto pracuje dla ciebie w twojej restauracji, ty decydujesz! Bądź kreatywny.
- Zorganizuj co najmniej 5 przyjęć w ciągu swojego życia. Nie ma potrzeby sięgać po złoto, ale hej, czemu nie?
- Stwórz w swoim domu kuchnię marzeń szefa kuchni. Twój sim potrzebujepięknego miejsca do gotowania!
POKOLENIE 3: ZABIERZ MNIE Z CENTRUM UWAGI
Bez względu na to, co robiłeś, zawsze byłeś znany jako „Dziecko szefa kuchni”, to było męczące. Więc kiedy byłeś wystarczająco dorosły, uciekłeś z domu i rodziny, aby uciec przed światłem reflektorów. Nie wiedziałeś, że wpadłeś prosto w szczęki drapieżnika.
Aspiracja: Dowolna z wampirzych aspiracji (dobry wampir, wampirzy ród, wampirzy mistrz).
Cechy: Ponury. Gdy osiągniesz wiek dorosły- paranoik. Wybierz ostatnią cechę. Kup cechę-nagrodę „Nocny marek” (przyp. punkty aspiracji)
Umiejętności: Wiedza o wampirach, Organy piszczałkowe
- Jako nastolatek lub młody dorosły przenieś się do Forgotten Hollow.
- Przemień się w wampira. Możesz udawać, że twój sim został ugryziony, jeśli musisz poprosić o przemianę. Polecam ten mod po tym, jak zostaniesz wampirem, abyś nie musiał radzić sobie z irytującym paleniem w słońcu w świecie wampirów (jak, hello?).
- Zakochaj się w wampirze, który cię przemienił i załóż własną małą wampirzą rodzinę. Miejcie tylko dwójkę dzieci.
- W swoim domu miej piwnicę/poddasze/sekretny pokój z półkami na książki, w którym trzymasz trumny i inne wampirze artefakty. Musisz też mieć bibliotekę, w której dzieci mogą czytać i uczyć się.
- Opcjonalnie: Urządź dom w stylu gotyckim lub wiktoriańskim, to doda mu klimatu.
Gorąco polecam sprawdzenie tej listy modów, aby uzyskać więcej zabawy z wampirami (i przyszłymi pokoleniami okultystycznymi!).
POKOLENIE 4: ZA ŻYCIA I PO ŚMIERCI
Dorastałeś w dobrobycie i miałeś wszystko, o co mogłeś prosić, a nawet więcej. Jednak przez większość życia byłeś chroniony i ukryty przed światem. Jedyną wiedzę o świecie czerpałeś z książek w rodzinnej bibliotece, ale niewiele ci one mówiły. Oboje twoi rodzice nie chcieli mówić o „prawdziwym świecie” i powiedzieli ci, że jest zbyt niebezpieczny, ale jeśli naprawdę chcesz, możesz sam go zobaczyć, gdy dorośniesz. Jedyną rzeczą, która sprawiała, że byłeś zajęty i pełen nadziei, była sztuka i w końcu podzieliłeś się nią ze światem.
Aspiracja: Wybitny malarz
Cechy: Kreatywny, Zazdrosny, wybierz ostatnią (sugeruję Znawca sztuki!). Kup cechę-nagrodę „Kreatywny wizjoner” (przyp. punkty aspiracji)
Umiejętności: Maksymalnie rozwiń umiejętność Kreatywności jako dziecko. Następnie umiejętności Malarstwa i Logiki.
- Pobieraj naukę w domu przez całe życie (Education Overhaul lub Better Schools) lub po prostu udawaj, to zależy od Ciebie.
- Jako dziecko twórz rysunki na stoliku kreatywności tak często, jak to możliwe! Chcesz wnieść kolor do swojego gotyckiego/wiktoriańskiego domu z dzieciństwa (jeśli zdecydowałeś się wcześniej na taką estetykę).
- Kiedy osiągniesz dorosłość, natychmiast przenieś się z Forgotten Hollow do dowolnie wybranego świata. Możesz pozostać w kontakcie ze swoją wampiryczną rodziną lub odciąć ją od swojego życia. Jakąkolwiek historię chcesz opowiedzieć.
- Możesz dołączyć do kariery malarza lub po prostu sprzedawać swoje obrazy.
- Jako młody dorosły zakochaj się w pierwszym simie, który okaże ci jakąkolwiek życzliwość, i dla niegoulecz swój wampiryzm w każdy możliwy sposób. (W końcu myśl o życiu bez tego sima sprawia, że wnętrze ci się skręca).
- Stwórz w swoim domu galerię obrazów, które sam namalowałeś!
POKOLENIE 5: ZNAWCA RZECZYWISTOŚCI
Słysząc historię o tym, jak twoi rodzice się zakochali jest ci niedobrze, najwyraźniej nie rozumieli totalnie, jacy naprawdę są ludzie, ale ty tak. Nie byłeś ukryty przed prawdziwą naturą ludzi. Romantyzm cię obrzydzał i chciałeś uciec od romantyzacji życia, którą mieli twoi rodzice. Więc kiedy jesteś młodym dorosłym, dołączasz do wojska i na zawsze opuszczasz swój dom z dzieciństwa.
Aspiracja: Dowolna
Cechy: Nieangażujący się, Aktywny, wybierz ostatnią. Kup cechę-nagrodę „Zacięty gimnastyk” oraz “Rzadko senny” (przyp. punkty aspiracji)
Umiejętności: Sprawność fizyczna, wszelkie umiejętności wymagane w karierze
- Jak tylko staniesz się młodym dorosłym, dołącz do kariery wojskowej i wyprowadź się z domu rodzinnego.
- Osiągnij 10 poziom w karierze wojskowej, w dowolnej gałęzi.
- Twoje pierwsze dziecko musi urodzić się w wyniku przypadkowej ciąży. Nie miałeś zamiaru mieć dzieci, ale różne rzeczy się zdarzają. Decydujesz się zamieszkać z drugim rodzicem dziecka i w końcu zaczynasz coś do niego czuć (nawet jeśli jest to niezwykle trudne).
- Posiadaj w sumie 3 dzieci i surową lub bliskościową dynamikę z nimi wszystkimi (do tego wymagane jest “Razem raźniej”, ale możesz trochę udawać, jeśli nie masz dodatku).
POKOLENIE 6: WYPALONY NADGORLIWIEC
Ty i twoje rodzeństwo nie chcieliście niczego więcej niż aprobaty rodzica wojskowego, więc robiliście wszystko, by mu zaimponować. Brałeś na siebie o wiele więcej, niż jakiekolwiek dziecko powinno i próbowałeś zbyt wielu rzeczy naraz. Ostatecznie, byłeś tak wypalony próbami uzyskania aprobaty surowego rodzica, że poddałeś się… tak naprawdę nie miałeś żadnych „wielkich marzeń”, a jako dorosły dostałeś typową pracę od 9 do 5.
Aspiracja: Sim renesansu
Cechy: Nadgorliwy, wybierz pozostałe. Kup cechę-nagrodę „Erudyta” (przyp. punkty aspiracji)
Umiejętności: Logika, Analiza i dyskusja, wszelkie wymagane umiejętności z kariery
- Osiągaj jak najlepsze oceny jako dziecko i nastolatek. Postaraj się, aby twój sim został celującym uczniem.
- Dołącz do klubu pozaszkolnego jako dziecko i nastolatek (więcej aktywności tutaj).
- Niech twój sim uczęszcza na uniwersytet, aby uzyskać dowolny stopień naukowy – ale pamiętaj, że twój ukończy karierę biznesmena lub salariatu.
- Osiągnij poziom 10 w karierze biznesowej (dowolna gałąź) lub karierze oddanego pracownika (dowolna gałąź).
- Umów się na randkę/poślub kogoś poznanego na uniwersytecie.
- Miej tyle dzieci, ile chcesz.
- Miej kiepskie relacje ze swoimi dziećmi i drugą połówką, ponieważ teraz, jako dorosłemu, zależy ci tylko na pracy.
- Osiągnij poziom 10 w karierze przestępcy lub tajnego agenta (gałąź złoczyńcy).
- Lubisz być groźny, więc wdawaj się w co najmniej 3 bójki tygodniowo.
- „Przywiąż” laleczkę voodoo do sima i po prostu mieszaj mu w życiu!
- Miej 5 wrogów, ale zakochaj się w jednym z nich (tak, od wrogów do kochanków!). Załóż rodzinę z tym simem, ale przekonaj się, że miłość nie jest dla ciebie! Więcdoprowadź do zerwania/rozwodu.
- Pozwól swoim dzieciom odwiedzać lub zostawać z drugim rodzicem (mod), ponieważ mimo wszystko starasz się być cywilizowany.
- Osiągnij 10 poziom kariery aktorskiej.
- Jako dziecko dołącz do pozaszkolnego kółka teatralnego.
- Utrzymuj słabe relacje ze współpracownikami, nie jesteś tak przyjazny poza ekranem, jakie sprawiasz wrażenie na ekranie.
- Zajdź w przypadkową ciążę ze współpracownikiem, ale utrzymuj dziecko w tajemnicy, ponieważ nie chcesz, aby zrujnowało ci karierę.
- *Opcjonalnie: Twój sim przechodzi proces „nawrócenia” i powoli stara się stać „lepszą” osobą. Wybór należy do ciebie, czy będzie to proces rozpoczęty na własną rękę, czy z powodu dziecka/znajomego/fanów. Może oczywiście na zawsze pozostać niezbyt wspaniałą osobą.
POKOLENIE 9: NAUCZYCIEL
- Osiągnij 10 poziom kariery edukacyjnej (dowolna gałąź).
- Zakochaj się w innym nauczycielu (trochę udawaj) i załóż z nim rodzinę!
- Miej co najmniej 3 dzieci i adoptuj co najmniej jedno z nich.
- Twoje dziecko błaga cię o zwierzaka! Zaadoptuj jakieś.
- Zabierz ze sobą na farmę zwierzaka, o którego tak bardzo błagałeś rodziców! Jeśli nie żyje, od razu po przeprowadzce zaadoptuj nowego przyjaciela.
- Posiadaj dowolną liczbę zwierząt hodowlanych, ale co najmniej 2 (nie licząc zwierząt domowych).
- Weź udział w cotygodniowych targach w Finchwick, miejmy nadzieję, że wygrasz.
- Poślub dowolnego mieszkańca Henford-on-Bagley.
- Miej tyle dzieci, ile chcesz.
- *Opcjonalnie: Użyj cechy „Proste życie” i postaraj się żyć z ziemi.
CDN (10/35)
Zapraszam także na:
YT | Discord | Instagram
Podaj dalej: