Globetrotter Challenge + expanded version

Globetrotter Challenge + expanded version

Tłumaczenie wyzwania Globetrotter Challenge.

Oryginalne wyzwanie by moonfi.

twój sim jest poszukiwaczem przygód odwiedzającym wiele miejsc na całym świecie

to wyzwanie jest przeznaczone do gry z jednym simem i następującymi pakietami: 4 pory roku, wyspiarskie życie, eko życie, śnieżna eskapada, ucieczka w plener, przygoda w dżungli, strangerville, kraina magii lub wampiry, włóczkowe historie + dowolny pakiet, którym chcesz wzbogacić swoją rozgrywkę. w tym wyzwaniu NIE chodzi o gromadzenie pieniędzy, ale o czerpanie przyjemności z rozgrywki. zwykle każda runda ma własne główne i drugorzędne aspiracje do spełnienia. najlepiej wyłączyć starzenie się lub ustawić je na długie.

poniższe zasady nie powinny być łamane, ponieważ może to zepsuć immersję lub wyzwanie:

  • stwórz młodego dorosłego sima i po przeniesieniu go do pierwszej lokacji daj mu namiot i ustaw fundusze na 0-50 simoleonów (testingcheats truemoney 0);
  • główne aspiracje muszą zostać ukończone podczas ich rundy, drugorzędne aspiracje muszą zostać ukończone co najmniej w połowie przed przeniesieniem się do nowej lokalizacji;
  • sim nie może podróżować do miejsc poza światem, w którym aktualnie gra;
  • może ubiegać się o pracę w niepełnym wymiarze godzin, gdy ma: namiot (lub łóżko), ognisko (lub kuchenkę), lodówkę, krzak (lub toaletę), prysznic, zlew, ladę, krzesło. musi zrezygnować z pracy, gdy przeniesiesz się do następnej lokalizacji. sim może zarabiać pieniądze sprzedając rzeczy znalezione i stworzone prosto z ekwipunku lub na plopsy;
  • przenosząc się do nowej lokalizacji, sim może zabrać jeden mebel i namiot. resztę należy sprzedać. wszystkie przedmioty kolekcjonerskie lub pamiątki, które sim znalazł i umieścił w swoim ekwipunku, również podróżują razem z nim

RUNDA 1. GÓRA KOMOREBI. LATO / JESIEŃ.

Rozpocznij latem . stwórz swojego sima, przenieś go na pustą parcelę w Komorebi, kup namiot i ustaw fundusze na 50 simoleonów (0 na nieco trudniejszy początek). twój sim chce odkrywać świat i zajmować się dzierganiem. zarabiaj na życie sprzedając owoce i warzywa, ryby lub wyroby z włóczki i zwiedzaj! 

  • aspiracje do spełnienia: zwiedzający górę komorebi (główna)
  • pan/i włóczki (drugorzędna).

RUNDA 2. SULANI. ZIMA

po spędzeniu lata i jesieni w górach komorebi, twój sim wyrusza do sulani na zimę. chce po prostu odpocząć, uciec przed burzą i zanurzyć palce w oceanie. 

  • aspiracja do spełnienia: plażowe życie (główna).

RUNDA 3. STRANGERVILLE. WIOSNA. 

po relaksie na słońcu i uniknięciu uderzenia pioruna twój sim podróżuje do granite falls, ale gubi się po drodze i znajduje się w dziwnym miejscu, w którym musi rozwiązać tajemnicę tego miasta. aspiracja do ukończenia: 

  • tajemnica strangerville (główna).

RUNDA 4. GRANITOWE KASKADY. WIOSNA / LATO

twój sim w końcu dociera do granitowych kaskad. chce podziwiać przyrodę, uczyć się zielarstwa i wędrować. aspiracje do zrealizowania: 

  • miłośnik natury (główna)
  • wybitny wędkarz (drugorzędna, opcjonalna). 

uwaga! najlepiej udać się do granitowych kaskad wiosną, ponieważ rośliny potrzebne do realizacji aspiracji pojawiają się tylko wtedy (wszystkie pojawiają się latem, niektóre jesienią/wiosną). oto link do listy roślin na wszelki wypadek: *kliknij*

uwaga!!! nie zapomnij umieścić niezbędnych przedmiotów na działce przed przeniesieniem się do świata (przyp. to świat wakacyjny, więc nie możesz kupić parceli).

RUNDA 5. SELVADORADA. LATO

po przebywaniu w cienistych lasach granitowych kaskad twój sim znajduje się wśród jasnej dżungli. pragnie wykopać artefakty, znaleźć skarb i przetańczyć całą noc! 

  • aspiracje do spełnienia: uczony archeolog (główna, twój sim może napisać księgę umiejętności archeologicznych w następnej lokacji, jeśli nie chcesz umieszczać komputera w muzeum), 
  • odkrywca dżungli (drugorzędna). 

uwaga! możesz zabrać przyjaciela swojego sima do selvadorady, prosząc go o dołączenie do rodziny, ale będziesz musiał usunąć jego pieniądze z funduszy rodzinnych i podzielić zysk ze sprzedaży artefaktów na pół za pomocą kodu pieniężnego. po zakończeniu podróży przenieś przyjaciela na inną parcelę lub do innych rodzin. 

uwaga!!! nie zapomnij umieścić niezbędnych rzeczy na parceli przed przeniesieniem się do świata (przyp. to również jest świat wakacyjny). 

RUNDA 6. EVERGREEN HARBOR. JESIEŃ. 

twój sim płynie do evergreen harbor! chce trochę zwolnić, nawiązać kontakt ze społecznością i popracować nad swoim rzemiosłem.

  • aspiracje do spełnienia: mistrz tworzenia (główna), 
  • eko innowator (drugorzędna, opcjonalna).

RUNDA 7. ZIMA. opcjonalnie.

A. GLIMMERBROOK. 

podróżując przed siebie i szukając miejsca na nocleg podczas zimy, twój sim wędruje do małego miasteczka z tajemniczym portalem świecącym pośrodku ciemnej rzeki. przyciągnięty do światła, znajduje się w magicznym miejscu pełnym uroku.

  • aspiracje do spełnienia: czarowanie i czarnoksięstwo (główne),
  • producent eliksirów (drugorzędne).

B. FORGOTEN HOLLOW

podróżując przed siebie i szukając miejsca na nocleg podczas zimy, twój sim trafia do mistycznego miasta z dziwnymi drzewami. przedstawiony hrabiemu vladi dadii chwyta wieczność. 

  • aspiracja do ukończenia: wampirzy mistrz (główna).

RUNDA 8. KONIEC CZY POCZĄTEK? 

przygody twojego sima dobiegły końca. a może dopiero się zaczynają? napisz książkę o swoich doświadczeniach, odwiedź inne miejsca, idź na uniwersytet lub zamieszkaj w swoim ulubionym świecie! aspiracje do spełnienia: 

  • autor bestsellerów (główna), 
  • niezależny botanik (drugorzędna).

Rozszerzona wersja by awkwardwhims.

RUNDA 7. TOMARANG. ZIMA / WIOSNA.

po recyklingu i produkcji przez całą jesień w evergreen harbor, twój sim chce wyruszyć do tomarang, aby oddać się wyjątkowemu światu i kulturze. 

  • aspiracje do spełnienia: źródło wiedzy o tomarangu (główna), 
  • wymagający mieszkaniec (drugorzędna, opcjonalna),
  • LUB poszukiwacz tajemnic (drugorzędna, opcjonalna).

RUNDA 8. KASZTANOWY GRZBIET. LATO / JESIEŃ.

twój sim spędził zimę i wiosnę w tomarang, ucząc się wszystkiego o nowej kulturze, a może nawet podsłuchując sąsiadów. teraz nadszedł czas, aby udać się do kasztanowego grzbietu, gdzie twój sim będzie ciężko pracować i bawić się z nowymi przyjaciółmi-zwierzętami.

  • aspiracje do spełnienia: mistrz jeździectwa (główna), 
  • ekspert w wytwarzaniu nektaru (dodatkowa, opcjonalna)

RUNDA 9. BRITECHESTER. ZIMA.

do tego czasu twój sim prawdopodobnie zdobył już wiele umiejętności i wiedzy podczas swojej podróży po świecie. ale jego pragnienie wiedzy i nauki nie kończy się na tym. przeprowadza się do britechester, by wziąć udział w życiu uniwersyteckim, a następnie osiedla się, by w końcu założyć własną rodzinę. 

uwaga! dodaję to głównie dlatego, że bawiłam się starzeniem się simów, więc ta runda jest całkowicie opcjonalna. 

  • aspiracja do ukończenia: ambitny student (główna i jedyna)

RUNDA 10: MOONWOOD MILL. WIOSNA / LATO.

twój sim właśnie ukończył studia i po raz ostatni ma ochotę na podróż. trafia do małego, spokojnego miasteczka, w którym nie może pozbyć się wrażenia, że ktoś lub coś czai się w cieniu. 

  • aspiracja do ukończenia: inicjacja wilkołaka (główna) 
  • dla aspiracji drugorzędnej masz 3 opcje (aspiracja drugorzędna):

A. kontynuować życie jako wilkołak i dołączyć do jednego z dwóch stad;

B. kontynuować życie jako samotny wilk.

C. zmienić się z powrotem w człowieka po znalezieniu lekarstwa.uwaga! byłaby to opcjonalna runda okultystyczna, która jest zawarta w oryginalnej wersji wyzwania. dwie opcje w oryginalnym wyzwaniu obejmują czarodzieja lub wampira; ale ja chciałam włączyć wilkołaki.

Zapraszam także na:
YT | Discord | Instagram

Podaj dalej:

Opublikuj komentarz